Dotykový displej nereaguje - hodinky Polar Vantage V alebo Vantage M

Ak sa stane, že dotykový displej na hodinkách Polar Vantage V alebo Vantage M nereaguje na pohyb prsta, nepodliehajte panike. Určite to nie je veľká závada. Tento stav sa nazýva "zamrznutie displeja" a väčšinou sa dá ľahko opraviť. Ako na to sa dozviete v nasledujúcom postupe.

Je potrebné vykonať tzv. soft alebo tvrdý reštart do továrenských nastavení (reset to factory default) vašich hodiniek.

 

Soft reset hodiniek

Pri tomto reštarte sa nemusíte obávať straty dát, vykonáva sa nasledovne:

Na hodinkách prejdite do ponuky - Všeobecné nastavenia > Informácie o hodinkách > Reštart hodiniek (úplne dolu v ponuke) a potvrdíte tlačidlom OK

(General settings > About your watch > Restart your watch)

Hodinky môžete reštartovať aj podržaním tlačidla OK na 10 sekúnd. Celý reštart trvá cca. 40 sekúnd a hodinky budú pripravené k používaniu.

 

Obnovenie továrenských nastavení

V prípade, že predchádzajúci postup (soft reset) nezabral, doporučujeme skôr ako pošlete hodinky na reklamáciu vykonať reset do továrenských nastavení. Tento typ reštartu sa vykonáva pripojením športtestera pomocou USB kábla k vášmu PC.

Po pripojení hodiniek spustíte program Polar Flow Sync a v nastaveniach vyberiete možnosť "Factory reset".  V tomto prípade sa všetky údaje z hodiniek vymažú a bude nutné vykonať opätovné spárovanie s vašim smartfónom.

Ak nepomôže ani jeden uvedený spôsob, kontaktujte nás, radi vám tovar dáme do servisu. Keďže všetky produkty na našom e-shope pochádzajú z oficiálnych distribúcií máme zabezpečený oficiálny Polar servis, ktorý odstráni každú závadu k vašej spokojnosti.

Vedzte, že takýto reset hodiniek môže vyriešiť aj viacero problémov, s ktorými sa môžete počas používania stretnúť.