Čo urobiť, keď fitness náramok alebo hodinky Polar nereagujú?

Fitness náramok alebo hodinky značky Polar nereagujú napr. stále sa zobrazuje text "syncing" a nie je možné zariadenie vypnúť podržaním ovládacieho.

Riešenie: vyskúšajte urobiť RESET zariadenia do továrenských nastavení.

Postup ako na to:

1.stiahnite si a nainštalujte do vášho počítača aplikáciu Polar Flow Sync, ktorú nájdete priamo na stránke výrobcu Polar.

2.pripojte fitness náramok alebo hodinky k počítaču pomocou USB kábla

3.spustite aplikáciu Polar Flow Sync (ak sa už sama nespustila) a prihláste sa do vášho Polar Flow konta (použite tie isté prihlasovacie údaje, ktoré ste si vytvorili v mobilnej aplikácii Polar Flow).

4.v aplikácii Polar Flow Sync v nastaveniach nájdete voľbu "Obnovenie továrenských / pôvodných nastevení" - potvrďte túto voľbu a počkajte kým celý proces prebehne až do konca

5.váš náramok alebo hodinky by mali byť teraz pripravené na opätovné spárovanie s mobilným telefónom, dodržte postup podľa mobilnej aplikácie Polar Flow, ktorú máte nainštalovanú na svojom mobilnom telefóne