Neprehliadnite! V termíne od 22.7. do 2.8. čerpáme dovolenku. Všetky objednávky budú odosielané po 3.8. Ďakujeme za pochopenie, užívajte si leto!

Čo urobiť, keď fitness náramok alebo hodinky Polar nereagujú?

Fitness náramok alebo hodinky značky Polar nereagujú napr. stále sa zobrazuje text "syncing" a nie je možné zariadenie vypnúť podržaním ovládacieho.

Riešenie: vyskúšajte urobiť RESET zariadenia do továrenských nastavení.

Postup ako na to:

1.stiahnite si a nainštalujte do vášho počítača aplikáciu Polar Flow Sync, ktorú nájdete priamo na stránke výrobcu Polar.

2.pripojte fitness náramok alebo hodinky k počítaču pomocou USB kábla

3.spustite aplikáciu Polar Flow Sync (ak sa už sama nespustila) a prihláste sa do vášho Polar Flow konta (použite tie isté prihlasovacie údaje, ktoré ste si vytvorili v mobilnej aplikácii Polar Flow).

polar-flowsync-reset

4.v aplikácii Polar Flow Sync v nastaveniach nájdete voľbu "Obnovenie továrenských / pôvodných nastavení" - potvrďte túto voľbu a počkajte kým celý proces prebehne až do konca

5.váš náramok alebo hodinky by mali byť teraz pripravené na opätovné spárovanie s mobilným telefónom, dodržte postup podľa mobilnej aplikácie Polar Flow, ktorú máte nainštalovanú na svojom mobilnom telefóne